Monday, October 09, 2006

I'm now going bi-lingual, sorry to the non-Swedes reading. (Estimated count: zero)

Tänkte testa något som Metro brukar köra. Borde motivera att skriva åtminstone en gång i veckan.

I veckan...

...tittar jag på de första avsnitten av säsong tre av Battlestar Galactica. Säsong två slutade lite underligt, och jag är inte säker på att jag tycker om den riktning serien tog.

...lyssnar jag på Girls Alouds nya singel 'Something Kinda Ooooh'. Riktigt bra och ett lite nytt sound, om än inte så nytt som det skrivits. Tycker den är ganska lik 'Wake Me Up' (som för övrigt är min väckarklockssignal på min nya telefon.)

...surfar jag inte på någon särskild plats. Kollar de vanliga forumen, nyhetssajterna och så vidare.

...jobbar jag med buggfixar och polering på vår nya version som skulle släppts för någon månad sen, men det hittas bara nya grejer hela tiden.

...raidar jag Molten Core på tisdag, torsdag och möjligtvis Blackwing Lair på söndag. I övrigt levlar jag min präst till 60 så fort som möjligt. Sen hade jag tänkt ta henne till Zul'Gurub.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home